27/31
  • Pages
  • Editions
01 Cover
02 Inhoud
03 Voorwoord
04 IZA
05 Strategisch personeelsbeleid
06 Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
07 Politieke sensitiviteit
08 Onderzoek
09 Leeuwendaal
10 Digitale dialoog
11 Horizontalisering
12 Leeratelier Integriteit
13 Perspectief Naar Werk
14 Diversiteit
15 NSOB
16 Coaching door collega’s
17 Zijlstra
18 i-Domein
19 Waterschap
20 Podium voor goede voorbeelden
21 Publiek Denken Top 100 juryberaad
22 Een operationele en strategische topper
23 ‘Consulair icoon’ dichtbij de mensen
24 Publiek Denken Top 100 genomineerden
25 Ambtenarenpanel
26 Overtuigend rolmodel
27 Publiek Interactief
28 Aa en Maas Beste Overheidsorganisatie
29 Verkiezing Jonge Ambtenaar
30 Wagner
31 Colofon
www.publiekinteractief.nl

‘IN HET BEGIN WAS WEBCARE NIET MEER DAN EEN KLACHTENLOKET, NU VORMT HET DE VOELSPRIETEN VAN ONZE ORGANISATIE’

Met de opkomst van social media is de relatie tussen gemeenten en inwoners drastisch veranderd. Inwoners verwachten een overheid die digitaal, maar ook menselijk communiceert. Hoe zorg je ervoor dat je een toegankelijke en aanspreekbare overheid blijft zonder meteen terug te vallen op regels en procedures?

zet in op

social media

Wij analyseren je huidige webcare-omgeving en adviseren bij het opzetten en inrichten van webcare en newsrooms

de helpende hand bieden

Onze specialisten bieden support aan webcare-teams bij de implementatie en begeleiding van webcare en newsrooms

verbreed

je horizon

Onbewust bekwaam met social media? Dat kan bereikt worden met onze trainingen ‘social awareness’ en ‘webcare doe je zo!’