21/22
  • Pages
  • Editions
01 Cover
02 Inhoud
03 Editorial Jelle van der Meulen
04 Nieuws en achtergronden
05 Column Afshin Ellian: Ramp
06 Hoe worden we inclusiever?
07 Gradus
08 Column Arwin van Buuren: Koning
09 Handige tips voor een toontje lager een toontje lager
10 Blik op uitvoering: hoever ga je in je service?
11 Oog op communicatie: Openheid is altijd beter
12 Regeringscommissaris Arre Zuurmond richt visier op proactieve dienstverlening
13 Online ecosysteem op basis van publieke waarden
14 Waardenloze technologie
15 Europese digitale identificatie
16 Regie op IDO
17 Landelijk sensorenregister
18 Toegankelijkheid overheidswebsites
19 Colum Mark Frequin: Waarom Simpel?
20 Notadokter: Requiem voor de fax
21 Centric
22 Colofon

Digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet

Een veilige, inclusieve en kansrijke digitale samenleving waarbij publieke waarden en gebruikers centraal staan. Dat is de ambitie van het digitaliseringsbeleid van het kabinet. Het blijft echter wel belangrijk om de menselijke maat in de gaten te houden.

Als leverancier van oplossingen voor de decentrale overheid ontwikkelden wij een eBook met een overzicht van elektronische diensten voor gemeenten en inwoners die we vanuit verschillende domeinen aanbieden aangevuld met positieve ervaringen van klanten.

Lees er meer over in ons ebook Digitale Dienstverlening