12/27
  • Pages
  • Editions
01 Cover
02 Inhoud
03 Editorial
04 Mensium
05 Column Femke van Esch
06 In het nieuws
07 Participatie jongeren
08 Het Publieke Domein
09 Etnisch profileren
10 Column Chris van der Heijden
11 Burgerparticiatie: praktijk
12 KCC
13 Mett
14 Op weg naar tegenspraak
15 Nyenrode Business Universiteit
16 Essay transformatieve overheid
17 Participatieve Waarde Evaluatie
18 Grip op Loslaten
19 Zonder strijd geen participatie
20 Burgerbesluit
21 R2C Rotterdam
22 GoudApot
23 Publiek Denken Barometer Burgerparticipatie
24 Publiek Denken Barometer Burgerparticipatie: koplopers
25 Column Mark Frequin
26 Verloren kunst
27 Colofon

WOENSDAG 24 NOVEMBER 2021 SPANT! TE BUSSUM

INITIATIEF EN ORGANISATIE

Deze masterclass is voor iedereen die in één dag meer zicht en grip wil krijgen op het gebied van klantgerichtheid, klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor jou? Waar kun je van elkaar leren en samenwerken?

WENDBAARHEID EN WEERBAARHEID IN TIJDEN VAN VERANDERING

De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk klantcontactcentra zijn. In een tijd van plotselinge verandering hebben inwoners en/of klanten enorm veel vragen en behoefte aan menselijk contact. Dat legt grote druk op de klantcontactcentra.

ONTZORGEN MET SOCIAL CARE

Bij social care, ook wel webcare genoemd, komt meer kijken dan alleen reageren via Facebook en of Twitter. Of je nu bij de overheid of in het bedrijfsleven werkt, social care vormt de oren en ogen van jouw organisatie. Met de juiste social care manage je online interacties met als doel de verbetering van huidige klantcontacten en het starten van nieuwe contacten.

HOOFDDOCENT JERRY DOWNING

Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en -spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal. Jerry Downing neemt je in één dag mee in de actuele thema’s op het gebied van Wendbaarheid, Weerbaarheid en Social Care.

INSPIRERENDE PRAKTIJKCASES VAN

Een inspirerende praktijkcase over de employee experience bij VANAD Group Sharon Braam, Chief Human Resource Officer/ Employee Experience, VANAD Group

Social media in het social domein - Praktijkcase door woningcorporatie Ymere Christiaan Koenders, Manager Klantbediening, Ymere

Jerry ging in gesprek met Erol Ayan, Afdelingsmanager Burgerzaken, gemeente Den Haag.

logo Publiek Denken

VIA PUBLIEK DENKEN ONTVANG JE € 50,- KORTING OP DE DEELNAMEPRIJS VAN € 499,- JE KORTINGSCODE: KTPD50F

Kom je met meer dan 5 personen van dezelfde organisatie? Profifiteer dan van een groepskorting, je ontvangt 25% korting per kaart!

MEER INFORMATIE EN AANMELDEN VIA WWW.KCC-INTERACTIEF.NL