Deze masterclass is voor iedereen die in één dag meer zicht en grip wil krijgen op het gebied van klantgerichtheid, klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor jou? Waar kun je van elkaar leren en samenwerken?
HÉ, MIJN KLANT BEGRIJPT ME!
Klip-en-klaar in klantcommunicatie binnen 1 dag
Digitale klantcommunicatie moet simpeler, eenvoudiger en beter aansluiten bij de lezer én persoonlijk en betrokken overkomen. Of het nou is via een website of een klantcontactkanaal als Facebook, WhatsApp of andere sociale media. Het is dat niet de klant, maar de organisatie zich moet aanpassen om echt verbinding te maken. Het is eenvoudiger dan het lijkt. Met gezond verstand en een klein beetje lef kom je al een heel eind. In deze masterclass leer jij in 1 dag hoe je ervoor zorgt dat je klant je begrijpt.
HOOFDDOCENT JERRY DOWNING
'Jerry Downing is net als ik een gepassioneerde vakidioot,’
aldus Ankie Straathof (Manager Customer Care bij de Bijenkorf).
Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en heeft zijn sporen als manager webcare verdiend. Klantgerichtheid en -beleving lopen als een rode draad door zijn carrière. Hij is een veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Na het volgen van deze masterclass ben je in staat om beter, persoonlijk en digitaal klantcontact te realiseren en zeg je ook na afloop: ‘Hé, mijn klant begrijpt me.’
INSPIRERENDE PRAKTIJKCASES
Een inspirerende praktijkcase van Gemeente Dronten over hoe de gemeente en het KCC in contact blijft en verbinding krijgt met de inwoners Geert Schaaij-Hessels, Coördinator KCC, Gemeente Dronten
Praktijkcase en ervaringen: Verbinding via digitale klantkanalen Lisette Hansen, Webcare- en klantkanaal specialist, podcastmaker en operationeel Manager, SVB Sociale Verzekeringsbank
INITIATIEF EN ORGANISATIE