12/26
  • Pages
  • Editions
01 Cover
02 Inhoud
03 Editorial
04 Mensium
05 In het nieuws
06 Column Afshin Ellian
07 Banenafspraak
08 Het Publieke Domein
09 Ethiek moet je oefenen
10 Column Arwin van Buuren
11 Greenwashing
12 KCC
13 GroenLeven
14 Essay transformatieve overheid
15 Kennisknooppunt Participatie
16 Interview rik van der Ploeg
17 Ennatuurlijk.nl
18 Energie voor Elkaar
19 Deelfietsen In Amsterdam
20 Ambtenarenpanel
21 JongRES
22 Waterstof: energie van de toekomst
23 Genieten bij de Belastingdienst
24 Mark Frequin
25 Segment
26 Colofon

WOENSDAG 24 NOVEMBER 2021 SPANT! TE BUSSUM

INITIATIEF EN ORGANISATIE

Deze masterclass is voor iedereen die in één dag meer zicht en grip wil krijgen op het gebied van klantgerichtheid, klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor jou? Waar kun je van elkaar leren en samenwerken?

WENDBAARHEID EN WEERBAARHEID IN TIJDEN VAN VERANDERING

De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk klantcontactcentra zijn. In een tijd van plotselinge verandering hebben inwoners en/of klanten enorm veel vragen en behoefte aan menselijk contact. Dat legt grote druk op de klantcontactcentra.

ONTZORGEN MET SOCIAL CARE

Bij social care, ook wel webcare genoemd, komt meer kijken dan alleen reageren via Facebook en of Twitter. Of je nu bij de overheid of in het bedrijfsleven werkt, social care vormt de oren en ogen van jouw organisatie. Met de juiste social care manage je online interacties met als doel de verbetering van huidige klantcontacten en het starten van nieuwe contacten.

HOOFDDOCENT JERRY DOWNING

Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en -spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal. Jerry Downing neemt je in één dag mee in de actuele thema’s op het gebied van Wendbaarheid, Weerbaarheid en Social Care.

INSPIRERENDE PRAKTIJKCASES VAN

Sharon Braam, Chief Human Resource Officer/ Employee Experience, VANAD Group

Jerry ging in gesprek met Erol Ayan, Afdelingsmanager Burgerzaken, gemeente Den Haag.

logo Publiek Denken

VIA PUBLIEK DENKEN ONTVANG JE € 50,- KORTING OP DE DEELNAMEPRIJS VAN € 499,- JE KORTINGSCODE: KTPD50F

Kom je met meer dan 5 personen van dezelfde organisatie? Profifiteer dan van een groepskorting, je ontvangt 25% korting per kaart!

Jerry deelt best practices van o.a. Gemeente Purmerend, Gemeente Den Haag en Gemeente Dronten, waarbij Dronten social media wil inzetten als hulpmiddel voor meer verbinding tussen de gemeente en haar inwoners. Laat je inspireren!

MEER INFORMATIE EN AANMELDEN VIA WWW.KCC-INTERACTIEF.NL