Deze masterclass is voor iedereen die in één dag meer zicht en grip wil krijgen op het gebied van klantgerichtheid, klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor jou? Waar kun je van elkaar leren en samenwerken?
WENDBAARHEID EN WEERBAARHEID IN TIJDEN VAN VERANDERING
De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk klantcontactcentra zijn. In een tijd van plotselinge verandering hebben inwoners en/of klanten enorm veel vragen en behoefte aan menselijk contact. Dat legt grote druk op de klantcontactcentra.
ONTZORGEN MET SOCIAL CARE
Bij social care, ook wel webcare genoemd, komt meer kijken dan alleen reageren via Facebook en of Twitter. Of je nu bij de overheid of in het bedrijfsleven werkt, social care vormt de oren en ogen van jouw organisatie. Met de juiste social care manage je online interacties met als doel de verbetering van huidige klantcontacten en het starten van nieuwe contacten.
HOOFDDOCENT JERRY DOWNING
Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en -spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal. Jerry Downing neemt je in één dag mee in de actuele thema’s op het gebied van Wendbaarheid, Weerbaarheid en Social Care.
INSPIRERENDE PRAKTIJKCASES VAN
Sharon Braam, Chief Human Resource Officer/ Employee Experience, VANAD Group
Jerry ging in gesprek met Erol Ayan, Afdelingsmanager Burgerzaken, gemeente Den Haag.
VIA PUBLIEK DENKEN ONTVANG JE € 50,- KORTING OP DE DEELNAMEPRIJS VAN € 499,- JE KORTINGSCODE: KTPD50F
Kom je met meer dan 5 personen van dezelfde organisatie? Profifiteer dan van een groepskorting, je ontvangt 25% korting per kaart!
Jerry deelt best practices van o.a. Gemeente Purmerend, Gemeente Den Haag en Gemeente Dronten, waarbij Dronten social media wil inzetten als hulpmiddel voor meer verbinding tussen de gemeente en haar inwoners. Laat je inspireren!