8/22
  • Pages
  • Editions
01 Cover
02 Inhoud
03 Editorial
04 NCOD
05 In het nieuws
06 Column Jan Pieter Beetz
07 Essay transformatieve overheid
08 KCC
09 Kies de politieke stijl die bij je past
10 Het Publieke Domein
11 Kansengelijkheid
12 Column Chris van der Heijden
13 Werkagenda voor de uitvoering
14 Wigo4it
15 Lost Lemon
16 Wet digitale toegankelijkheid
17 Provincies: digitaal tenzij...
18 Waterschappen profiteren van elkaars expertise
19 Column Mark Frequin
20 Onderzoek dienstverlening
21 Notadokter
22 Colofon

11E EDITIE - DONDERDAG 7 OKTOBER 2021 JAARCONGRES MET EXPOSITIE SPANT BUSSUM

INITIATIEF EN ORGANISATIE

Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.

Vóórbij het KCC?!

Zet nu de stap naar een klantgerichte, vraaggerichte en mensgerichte overheid

INSPIRERENDE VISIES

Ben je een nummertje of voel je je geholpen? Dagvoorzitter Joost van der Wal, spreker & (bestuurs)adviseur in het publiek domein en strategisch adviseur Gemeente Bodegraven-Reeuwijk. Op welk deel van het schaakbord speelt een KCC eigenlijk? Jaap Peters, Managementgoeroe, Auteur van o.a. ‘Rijnlands Organiseren’, ‘Het Rijnland Praktijkboekje’ en de bestsellers ‘Intensieve menshouderij’ en ‘Nieuw Europees Organiseren’, en organisatieactivist, DeLimes organisatie-her-ontwikkeling Human2Human: zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn voor klanten Daniëlle de Jonge, Klantrelatie-expert en auteur van ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’, ‘Verleid de klant’ en ‘Extreem klantgericht’. Met afstand de beste manier van werken, ook voor het KCC? Arjen Banach, Organisatiefuturoloog en veelgevraagd spreker over werken en leidinggeven op afstand, verandering, innovatie, leiderschap en werkgeluk. Auteur van ‘Organisatievibe & Remote Leiderschap’ en podcast ‘Toekomst van Werk’.

INTERACTIEVE SESSIES

Door de coronacrisis zijn klantcontactcentra (KCC) bij overheidsorganisaties belangrijker dan ooit!

Jerry Downing, social media deskundige en oprichter Publiek Interactief

Esther Goos, Agency for social media & influencers

Hoe kan je échte veranderingen doorvoeren in je KCC? Van kostenpost naar opbrengstenkans!

Feike Cats, klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten

Quirine van der Hoop, plaatsvervangend hoofd deelnemer service, Goede Doelen Loterijen

MET PRAKTIJKCASES VAN O.A.: Gemeente Tilburg, GGD Brabant-Zuidoost, Woonstad Rotterdam, Gemeente Oss en Politie Nederland, KWH en Thuisvester, Gemeente Schagen, A&O fonds Gemeenten en Gemeente Rotterdam.

PLENAIRE DIALOOG

We gaan in dialoog over deze verdergaande professionalisering rondom klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie, met:

Jorinde ter Mors Voorzitter Vereniging Directeuren en Publieks-diensten (VDP) en Directeur Publieksdienst verlening, Gemeente Utrecht

Caroline Luttmer Hoofd Ombudsplein (i.e. het KCC) van de Nationale ombudsman

Mohamed el Achkar Lid raad van bestuur Woonstad Rotterdam en voormalig Algemeen Directeur Publiekszaken Gemeente Den Haag en Adjunct Directeur Bedrijfs-voering Politie Haaglanden

logo Publiek Denken

Via Publiek Denken ontvangt u € 50,- korting op de deelnameprijs van € 345,- elke tweede en derde persoon van dezelfde organisatie (non profit/woningcorporatie) ontvangt 50% korting op het full fee tarief. Uw kortingscode: PPD50KCC

PARTNERS

EXPOSANTEN DECOS • AETHON COMMUNICATIE PARTNERS KWH • LOGEION • PUBLIEK DENKEN • PVKO – PLATFORM VOOR KLANT­GERICHTHEID ONDERNEMEN • VDP - VERENIGING DIRECTEUREN PUBLIEKSDIENSTEN

MEER INFORMATIE EN AANMELDEN VIA WWW.KCC-CONGRES.NL