Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.
Vóórbij het KCC?!
Zet nu de stap naar een klantgerichte, vraaggerichte en mensgerichte overheid
INSPIRERENDE VISIES
Ben je een nummertje of voel je je geholpen? Dagvoorzitter Joost van der Wal, spreker & (bestuurs)adviseur in het publiek domein en strategisch adviseur Gemeente Bodegraven-Reeuwijk. Op welk deel van het schaakbord speelt een KCC eigenlijk? Jaap Peters, Managementgoeroe, Auteur van o.a. ‘Rijnlands Organiseren’, ‘Het Rijnland Praktijkboekje’ en de bestsellers ‘Intensieve menshouderij’ en ‘Nieuw Europees Organiseren’, en organisatieactivist, DeLimes organisatie-her-ontwikkeling Human2Human: zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn voor klanten Daniëlle de Jonge, Klantrelatie-expert en auteur van ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’, ‘Verleid de klant’ en ‘Extreem klantgericht’. Met afstand de beste manier van werken, ook voor het KCC? Arjen Banach, Organisatiefuturoloog en veelgevraagd spreker over werken en leidinggeven op afstand, verandering, innovatie, leiderschap en werkgeluk. Auteur van ‘Organisatievibe & Remote Leiderschap’ en podcast ‘Toekomst van Werk’.
INTERACTIEVE SESSIES
Door de coronacrisis zijn klantcontactcentra (KCC) bij overheidsorganisaties belangrijker dan ooit!
Jerry Downing, social media deskundige en oprichter Publiek Interactief
Esther Goos, Agency for social media & influencers
Hoe kan je échte veranderingen doorvoeren in je KCC? Van kostenpost naar opbrengstenkans!
Feike Cats, klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten
Quirine van der Hoop, plaatsvervangend hoofd deelnemer service, Goede Doelen Loterijen
MET PRAKTIJKCASES VAN O.A.: Gemeente Tilburg, GGD Brabant-Zuidoost, Woonstad Rotterdam, Gemeente Oss en Politie Nederland, KWH en Thuisvester, Gemeente Schagen, A&O fonds Gemeenten en Gemeente Rotterdam.
PLENAIRE DIALOOG
We gaan in dialoog over deze verdergaande professionalisering rondom klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie, met:
Jorinde ter Mors Voorzitter Vereniging Directeuren en Publieks-diensten (VDP) en Directeur Publieksdienst verlening, Gemeente Utrecht
Caroline Luttmer Hoofd Ombudsplein (i.e. het KCC) van de Nationale ombudsman
Mohamed el Achkar Lid raad van bestuur Woonstad Rotterdam en voormalig Algemeen Directeur Publiekszaken Gemeente Den Haag en Adjunct Directeur Bedrijfs-voering Politie Haaglanden
Via Publiek Denken ontvangt u € 50,- korting op de deelnameprijs van € 345,- elke tweede en derde persoon van dezelfde organisatie (non profit/woningcorporatie) ontvangt 50% korting op het full fee tarief. Uw kortingscode: PPD50KCC
PARTNERS
EXPOSANTEN DECOS • AETHON COMMUNICATIE PARTNERS KWH • LOGEION • PUBLIEK DENKEN • PVKO – PLATFORM VOOR KLANTGERICHTHEID ONDERNEMEN • VDP - VERENIGING DIRECTEUREN PUBLIEKSDIENSTEN